Friday 16 December 2011

new hair & muži, kteří nenávidí ženy

Včera jsem byla díky worn.cz na novinářské předpremiéře Muži, kteří nenávidí ženy a můžu říct jediné: BOMBA!!! Už se nemůžu dočkat, až budou 12. ledna v kinech a já na to znova půjdu.:))



Při vstupu do sálu jsme dostali jako dárek voňavku od H&M, které uvedlo 14.prosince spešl kolekci oblečení inspirovanou právě Lisbeth. Vůně se jmenuje deep red velvet a voní krásně - je to flakónek s roll-on kuličkou, takže se i příjemně nanáší.:)Rozhodněto ale není pro nějakou květinku, vůně je hodně kořeněná a "drsná". Přesně jako hlavní hrdinka filmu.
Před projekcí byla ještě mini přehlídka kolekce a tak můžu říct: roztrhanou mikinu si koupit nehodlám, ale kožené kalhoty nebo bunda vypadají vážně zajímavě...:))




h&m.com


P.S. Taky jsem změnila barvu vlasů a trochu i sestřih. Přece jen jsem bruneta a tou i budu:))) Ale zkusit  se má všechno... nebo ne? :P :) A.





3 comments:

  1. vlásky jsou fakt dokonalé! chci jít nakrátko, ale sbírám odvahu! inspiruješ! ;)

    ReplyDelete
  2. Moc ti to sluší:) já jsem přírodně blondýna a obarvila jsem na na mahagonově červenou. Byla sem moc spokojena, ale po roce jsem si uvedomila jakou sem udělala chybu. Blond barva mi na tu tmavou nechytne a na odbarvení jít nechci, nechci mít zničené vlasy, tak nevím co dělat:) tobě to každopádně moc sluší:) I ten sestřih:)

    ReplyDelete
  3. sluší, takový vlasy bych taky chtěla, ale vypadala bych hrozně,já se chystám na Muže do kina, viděla jsem švédskou trilogii, tak jsem zvědavá, jak se s tím poprali Američani.

    ReplyDelete