Friday 8 October 2010

!school!

Tak jsem opět tu, plná dojmů a spousty nových zážitků - přežila jsem první, druhý, třetí i čtvrtý školní den - a vlastně i všechny ty následující.:)
Byla jsem na DecadenceNow!, na vernisáži v DOXu a na Designbloku, potkala jsem spoustu skvělých nových lidí, narazila jsem (někdy i doslova) na staré známé a hlavně - "vychytala" jsem super lidi ve třídě.
Sice připouštím, že mě život vysokoškolského studenta začíná zmáhat a děsit, ale zároveň se těším každý den (ty čtyři dny v týdnu:) do školy (wow)! Je to hlavně díky skvělým lidem, kteří jsou se mnou ve třídě - a už jen kvůli nim bych se měla snažit udržet se tam co nejdéle - zuby & nehty!:P

..................................

A samozřejmě na závěr nemůžu nezmínit moji spolužačku a skvělou fotografku Evu Doškovou která je i autorkou úžasného blogu... ten můj v porovnání s tím jejím bledne závistí! Trpím.








841138_4cab618fb855c.jpg





     





No comments:

Post a Comment