Monday 30 August 2010

Chicago



Tak jsem si zahrála v jednom amatérském filmečku.... nebojte, je němý.:)) Z období třicátých let, Chicago - natáčelo se v jedné pražské restauraci v centru Prahy, která vypadala opravdu stylově - ostatně stejně jako my všichni, kteří se natáčení zúčastnili.
A tak byl večer ve znamení boa, podpatků, natočených vlasů a rukaviček - a já jsem zvědavá, co z toho natáčení vůbec vzniklo!

Bohužel jsem nepořídila víc fotek, ale doufám, že se brzo nějaké objeví na internetu.:)




Aneta




4 comments:

  1. páči sa mi tá vecička čo máš na hlave!

    ReplyDelete
  2. mne sa tiez paci vecicka na hlave a paci sa mi aj tvoj blog.. :) stavam sa followers :)

    ReplyDelete
  3. Katka: tak to moc děkuju, udělalas mi po hned po ránu velkou radost!:D Budu se snažit.:))

    ReplyDelete