Sunday 12 December 2010

Thank God I'm a Woman!

Tak včera jsem zažila... dost napínavý den.:) Kamarádka mě a několik dalších oslovila, jestli bychom se nemohly na jeden den stát modelkami v reklamě na lak na vlasy. Protože já a lak na vlasy si VELICE dobře rozumíme (i když moje plíce mají jiný názor), nemohla jsem odmítnout! 
Jednalo se sice o vysokoškolský projekt, celá akce byla ovšem brána velice vážně. Až tak vážně, že jsme kvůli líčení, tupírování, lakování a drbání měly skoro pětihodinový skluz.
Nevermind!
Měla jsem být sice v práci, na poslední chvíli to za mě (naštěstí) vzala kamarádka. God bless her! 
Čekání na závěrečné focení za to stálo, už jenom proto, že jsme se na místo focení musely z bytu kamarádky dopravit tramvají - myslím, že podobný cirkus řidič ještě nezažil ( a že já už v tramvajích napáchala věcí).
Fotilo se sice na sněhu a místy za hotové vichřice, ale když jde o kamarádskou výpomoc... (teď jen doufám, že to neodskáču zápalem plic!:) I když... když to beru z té lepší stránky, tak já na sobě pořád ještě měla aspoň NĚJAKÉ oblečení. Narozdíl od některých. Jiných. Chuděrek. Zasloužily by nějakou cenu za vytrvalost! 


Stejně mi ale po tom všem "utrpení" (ode dneška chodím všude jen s přímotopem a prodluživačkou!) nezbývá než poděkovat za krásně strávený den ve společnosti super slečen a stolu prohýbajícího se pod tíhou mejkapů, pudrů, laků na nehty, tvářenek, stínů a bůhví čeho ještě.

Thank God I'm a woman:)) 













4 comments:

  1. líbí se mi velká paletka stínu :)

    ReplyDelete
  2. jop! já fakt byla jako v sedmym nebi:D jedna ze slečen měla kosmetický taštičky dokonce tři a naprosto nacpaný mejkapama všech možnejcj odstínů, řasenek a rtěnek a když jsem se jí zeptala, jestli studuje na kosmetičku, tak se na mě tak pěkně usmála a řekla: "Ne, jen mě to baví sbírat!" :D

    ReplyDelete
  3. Ahoj..:))
    Mám dotaz..jsou někde k vidění výsledné fotky?? Zní to totiž dost zajímavě..:))
    Lilliane..:))

    ReplyDelete
  4. Sakra Anet! Já sem vůbec netušila, že máš ňákej blog natož..., že si psala o tomhle dni =D Tyjo už je to skoro rok, ale pořád tu mám tvoje věci a pořád ti mockrát děkuju! =)

    ReplyDelete