Tuesday 21 December 2010

Priessnitz

Tak takovej koncert Oko snad ještě nezažilo... možná naposledy tehdy, kdy hráli Midi Lidi. 
Včera to vypadalo následovně: pět set prodaných lístků, přes dvacet odstraněných řad sedaček, několik kilometrů dlouhá fronta na šatnu, bar č.1 a bar č.2. Tráboš zůstal na místě před, během i po projekci a podle letmého pohledu mu nic nechybělo (přikládám foto jako důkaz:). Ba co víc - nebojím se tvrdit, že se mu ten koncert, dle spokojeného výrazu předních světel, líbil!
Během koncertu se promítaly krátké smyčky z připravovaného filmu na motivy komixu Aloise Nebela, na kterém se podílí i Priessnitz - prostě nádhera, už se nemůžu dočkat, až to bude v kinech.:)
Sehnat lístky na poslední chvíli nebylo možné, už skoro týden jsme měli ban vůbec nějaké prodávat - předprodej se totiž rozjel jak u nás, tak i ve Světozoru, takže během vcelku krátké doby byly všechny lístky pryč. (O to větší jsem pak udělala radost kamarádce Evelíně což je mimochodem dost krutý jméno, které jsem vstup nadělila pod stromeček.:D)
K Priessnitz mám takový zvláštní vztah, naposledy jsem totiž na jejich koncertě byla před více než třemi lety v Lucerna Music Baru s kamarádkou, s kterou se už bohužel moc nevídám. Takže celý včerejšek pro mě měl silně nostalgický nádech.:)
Fotila jsem, co mi přišlo pod ruku - ani moji oblíbenou promítárnu jsem neušetřila!:P


A co vy? Na jakém koncertě jste byli naposledy?:)























4 comments:

  1. Super fotoreport a Tobe to moc sluselo, libi se mi prosivani zlate :)

    ReplyDelete
  2. Nadia: tak to děkuji převelice, slova chvály mě vždy potěší!:P

    ReplyDelete
  3. priessnitz ve mně také vzbuzují nostalgii...ach!

    ReplyDelete