Thursday 22 August 2013

...ty koně mám na triku já!


Letos už to je dva roky, co si pronajímám kousek za Prahou čtyřnohou kousavou bestii čtyřnohé chlupaté sluníčko. 

 


Ten čas hrozně letí! Aneb to jsem já jako blondýna a kobyla před padesáti kily!

I přesto, že na koních jezdím x let, jsem ještě nikdy nebyla na závodech (podívat se, nejsem sebevrah!:)). Skákala jsem tedy tři metry do vzduchu, když mi kamarádka ze stáje nabídla flek v autě směr páteční závody ve Zduchovicích - muhahah! (Omlouvám se za mé dnešní vyjadřovací schopnosti, dneska jsem statečně přilezla po čtyřech domů - včera probíhal prasečí trojboj víno/pivo/panáky...).
Nevím, jestli je to dobrý nápad, ale hodlám si vzít foťák. Snad to se mnou přežije!  


Za tu dobu jsme už synchronní i v mrkání. 

A to bych nebyla fashinon freak, abych zůstala jen u koní! Teda... přesunem se ke koním na triku. Fakt. Když jsem tuhle halenku viděla v H&M, řekla jsem si - TOHLE-MUSÍM-MÍT. A stála kolem tří stovek, což byla třešnička na dortu. Inspirací pro autora byly zřejmě koňské dostihy po pořádné dávce LSD. Když si k tomu vezmu oblíbenou červenou sukni, tak jsem centrem pozornosti! Vypadám zřejmě jako pacient Chocholouška. 



Dokonce v něm chodím i do práce!

P.S. Někdo napsal koment (JUPÍÍÍ!!! CHCI KOMENTÁŘE KOMENTÁŘE KOMENTÁŘE!) jakože nebylo vidět to tetování, tak tady ho máte zblízka. Here we go: 


 Sorry za kvalitu. Fakt nejsem fotograf:). 

A BTW - máte i svoje oblíbené šílené triko? :) 


3 comments:

  1. to jsem byla já! :D díky za closeup!

    jinak mám pár takových triček, třeba s Davidem Bowiem, které hrozně ráda nosím, i když už není co bývalo :)

    ReplyDelete
  2. prosim ta, kde sa daju v prahe prenajat kone (resp. kde jazdis ty? : ))? hladala som, ale marne :( eliska

    ReplyDelete
  3. Ahoj Eliško, našla jsem tehdy ježdění přes inzerát na netu. Dobré jsou odkazy jako Bazar-zvirat.cz, Zvirata.bazos.cz atd., záleží zrovna na nabídce. Já měla štěstí. :) Většinou chtějí zkušenějšího jezdce (abys byla schopná nauzdit/nasedlat/postarat se o koně, sama v terénu). Pronájem je kolem dvou tisíc korun. Zkus se podívat na ty odkazy, nebo zadej "pronájem koně", určitě ti něco vypadne. :) Držim palce, Anet

    ReplyDelete