Tuesday 5 November 2013

Audrey Hepburn stajl!

Dress-codes miluju!

Byla to taky moje maličkost, která poradila odjíždějícímu kamarádovi téma rozlučky!

Aby bylo jasno - dotyčný se jmenuje Pepe a je to Ital s mužnou moustache. Jeho životní filosofie je krásná a zároveň šílená - cestuje po celém světě a kde se mu líbí, tam na chvíli zůstane. 
Praha je ale pro něj podle jeho slov srdeční záležitostí a tak všichni v Oku (kde jsme spolu utužovali přátelské vztahy popíjením na baru do brzkých ranních hodin) doufáme, že se zase vrátí. 
Ten blázen totiž odjel do Sarajeva.


                       To je on - bláznivý Ital!

Místo akce bylo dopředu jasné (nejfrekventovanější kino na Letné. A co na tom, že tam žádné jiné není!). Ale čím to ozvláštnit? A pak mě to trklo - co rozlučku udělat ve stylu filmových postav?

Nojo, opět jsem si vybrala svůj nedostižitelný vzor. Zatímco Pepe se oblékl do italského supermana a pobíhal  v červeném vycpaném trikotu (protože Italové přece rádi jí) s nakresleným obrázkem pavouka, já zvolila vyšší level!

Audrey Hepburn

Mé rozhodování bylo zlehčené skutečností, že mám doma asi trilión bot. Bohužel některé z nich byla láska na první pohled, tudíž se v nich dá chodit maximálně dvacet minut. Po rovině. 

(Ano, hádáte správně, opravdu jsem šla domů v sedm ráno bosa.)

Každopádně - nejvíc mi dal zabrat účes! Svůj "kostým" jsem si totiž pořádně promyslela cca 2 hodiny před začátkem akce. A Audrey měla vždy dokonalý účes! A hordu kadeřníků.

Já to vyřešila elegantně - lak na vlasy a tuna sponek do vlasů to vyřešila za mě. A ehm... silonky. Něčím jsem to musela vycpat, né?
Byly samozřejmě čerstvě vyprané!




Na jednu stranu mě hrabání se ve vlasech ohromně bavilo, na druhou stranu jsem si je chtěla všechny vzteky vytrhat. Ale vydržela jsem! 

A ponaučení? NIKDY se nedívejte na YouTube tutorialy! Protože vás akorát naštvou!




Ale jo. Musím se pochválit - v tom nonstopu, kde jsme po hlavní party v pět ráno skončili, jsem byla opravdu JEDINÁ dáma!

Zneužito:

Boty - Mango (au)
Brýle - Mango
Sukně - První republika  
Bižu - tajné zásoby maminky (už nejsou tak tajné, haha!)
Kabelka - sekáč U Zajíce (cca za 50,-)
Kožešina - sekáč U Zajíce 
Kožené rukavice - z blešák 



Kontakt pro ty, kteří by se chtěli do Zajíce vypravit:





Heřmanova 53
Praha 7
17000

10.30-13
14-17.30

No comments:

Post a Comment