Wednesday 13 November 2013

Hear my Voice - Minuty z Mezipater

Právě zažívám jedno z největších zadostiučinění v životě! 

Právě probíhá jeden z nejznámějších festivalů pro gaye a lesbičky, a to Mezipatra. Byla jsem oslovena kamarádkou, která na festivalu pracuje, abych namluvila krátké sestřihy z každého dne (Minuty z Mezipater). Díky, Ančo!
A proč je to pro mě zadostiučinění? Ve třetím ročníku na žurnalistice (šla jsem na zaměření AV media), jsme se konečně dostali k mluvní výchově (neptejte se mě proč tak pozdě). To, že špatně vyslovuji jsem věděla vždycky, ale spoléhala jsem na školu - přeci nás tam MUSÍ naučit mluvit, ne? Ó, jak jsem se mýlila!
Bohužel se při úvodní hodině stalo to, co je často tématem nepovedených amerických filmů z highschool - vyučující se do mě pěkně opřela. Po úvodním proslovu namířeném na to, jak je možné, že jsem došla až do TŘEŤÁKU s tím, jak mluvím mě bylo do breku.
Ale jedno pozitivum to mělo - hned po hodině jsem zkontaktovala perfektní logopedku, která se zaměřuje hlavně na reportéry a zpravodaje. A hlavně se mi nevysmála, žejo.

Takže tímto bych chtěla poděkovat jedné nejmenované vyučující, která mě svým necitlivým přístupem posunula v životě o kousek dál. 

Díkec! 

http://www.youtube.com/watch?v=0QkPxIzWyTk

No comments:

Post a Comment